11:27 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولاد مبارکه اصفهان

۶ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، هفدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۷۰۵ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۵۸۰ واحد را به ثبت رساند.
صعود دسته‌جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، دوازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۸ هزار و ۳۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۹۷۰ واحد افزایش، رقم ۴۲۵ هزار و ۵۴۶ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
سبزپوشی شاخص بورس در مهرگان
در جریان معاملات امروز، (شنبه، دهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳۶ هزار و ۴۹۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۱ واحد افزایش، رقم ۴۲۴ هزار و ۸۲۵ واحد را به ثبت رساند
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ششم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۷۳۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۰۹ واحد کاهش، رقم ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحد را به ثبت رساند.
صدرنشینی "فلزات اساسی"
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، چهارم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۸۸ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد را به ثبت رساند.
گروه خودرویی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و هشتم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۹۳۸ واحد کاهش، رقم ۴۳۱ هزار و ۲ واحد را به ثبت رساند.
فولادمبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد
میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ بر ۸۴۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان از مجموع معامله ۳۸ هزار و ۱۰ تن انواع محصولات این شرکت رقم زده شد.
۸ میلیارد اوراق بهادار دست به دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، بیستم و هفتم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۵۳۳ واحد کاهش، رقم ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد را به ثبت رساند.
شاخص از فتح کانال ۱.۵ میلیون واحدی بازماند
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و چهارم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۴۹ واحد کاهش، رقم ۴۵۰ هزار و ۴۵۹ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در یک قدمی باز پس‌گیری کانال ۱.۵ میلیون واحد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، بیستم و سوم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۷۳۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۹۱۰ واحد افزایش، رقم ۵۴۱ هزار و ۹۱۳ واحد را به ثبت رساند.
دست به دست شدن بیش از ۷ میلیارد اوراق بهادار
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و یکم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۳ هزار و ۲۸۵ واحد کاهش، رقم ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
روز پرنوسان بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، پانزدهم شهریور ماه) شاخص کل روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت و در نهایت باافزایش یک هزار و ۳۱۲ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۹۱ واحد افزایش، رقم ۴۶۹ هزار و ۶۱۴ واحد را به ثبت رساند.
تداوم رشد شاخص بورس تهران
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) ۲۰ هزار و ۴۲۸ واحد افزایش داشت که در نهایت شاخص در کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحدی به روند صعودی خود ادامه داد.